Telia ID

Dažniausiai užduodami klausimai

Ne, ši paslauga yra be papildomo mokesčio. Sužinoti ar jūsų planui ši paslauga galioja galite čia.

Ne. Ir būdami Lietuvoje, ir keliaudami už atsilieptus skambučius nemokėsite.

Plano suteiktas minutes galite naudoti skambinant šalies viduje, Baltijos ir Skandinavijos šalių grupėje bei skambinant į Lietuvą.

Išnaudojus suteiktus duomenis, tolimesnis vartojimas bus apmokestinamas papildomu tarifu. Tarifą, kuris yra taikomas jūsų planui išnaudojus suteiktus mobiliuosius duomenis galite sužinoti savitarnoje, bet kuriame „Telia“ salone ar paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1817.

Kad jums būtų patogiau, jūsų telefonas automatiškai prisijungs prie „TeliaSonera“ partnerių tinklų, taigi jeigu turite ryšį užsienyje, vadinasi, galite būti ramūs ir naudotis šia paslauga be jokių papildomų mokesčių.

Pasiūlymas skirtas klientams, gyvenantiems Lietuvoje, todėl taikomos Sąžiningo naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis ES/EEE šalyse taisyklės. Daugiau

Jeigu neseniai keitėte planą, informacija tinklapyje gali būti dar neatnaujinta. Informacijos atnaujinimas gali užtrukti iki trijų darbo dienų. Norėdami pasitikslinti, galite skambinti nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1817.

Šiuo metu atnaujiname savo sistemas ir užsienio duomenų naudojimas gali būti nepateiktas. Tačiau nebijokite, nes duomenų „nepervartosite“ – pasibaigus duomenų kiekiui būsite informuoti SMS žinute. Norėdami sužinoti tikslų sunaudotą duomenų kiekį, skambinkite numeriu 1817.

Deja, keliaudami užsienyje galėsite naudotis tik jūsų mokėjimo plano suteikiamomis minutėmis, žinutėmis ir duomenimis. Papildomų akcijų suteikiamos naudos šiam pasiūlymui kol kas negalioja. Jeigu nesate tikri, kokios akcijos jums suteiktos, prašome skambinti numeriu 1817.

.